Kızlar merhaba ilk dogumumu 19 yaşında yapmıştım biraz cahillikle oldu bitti acı ağrı hissetmeden şimdi tam 7 sene sonra yarın yine sezeryan oluyorum.
Hastane farklı doktor farklı ben bile farklıyım gibi.
Nasıl olacak çok mu acıyacak ya panik yaparsam diye düşünmeden edemiyorum..
Sizin ikinci doğumunuz nasıldı..