Kızlar 16 haftalık gebeyim ikidir özel hastaneye gidiyorum ama cinsiyeti hakkında net bilgi vermiyor doktor bacakları kapalı ama kıza benziyo diyo çok uğraşmıyor sanki öğrenmek için 😏 ayrıca instada cinsiyet tahmininde bulunan bir sayfaya ikidir foto atıyorum ikisinde de erkeğe benziyor diyo iki ara bi derede kaldım şimdiye netleşmesi gerekmez miydi siz ne zaman öğrendiniz bebişinizin cinsiyetini💙🩷