_ebruliii detaylıda çok iyi olduğunu düşünüyorum gereksiz korkutmalardan kaçınıyor. Tek tek her organı gösteriyor damarlardan akan kanın sesini dahi dinletiyor. Gösterdiği her uzvu organı fotoğraflıyor. Benim bebeğime daha önce başka bir hastanede yapılan detaylıda elini açmadığı için kas hastalığı var gebelik sonlandırılabilir denmişti. Ali hoca her şeyi tek tek açıklayarak içimizi rahatlattı. Evet bebeğim tek elinin 3 parmağını yine açmadı ama bunun bahsedildiği gibi gebelik sonlandırma vs durumuyla alakalı olmadığından bahsetti. Muayenemiz 1 saat civarı sürdü bebeğimizin elini açması için biraz bekletti tekrar bi yarım saatlik daha muayene etti.