taze_annee_ 38 haftalık hamileyim vücudum çok kaşınıyor aniden oldu neden kaynaklanıyor acaba farklı bir şey de yemedim geçen gece yine oldu serum verdiler o şekilde geçti tekrar doktora gitmeli miyim 🤦🏻♀️
Mrv58 taze_annee_ bende 16 haftalık bnmde her yerım kaşınıyor içten içten yüzeysel de degl yüzüm basım daha cok
Limonlusodasever taze_annee_ geçmiş olsun canım. Benim de vücudum bacaklarım hatta şimdi karnım öyle bir kaşımıyor ki. Ama doktor kuruluktan olabilir fakat eş ayak içleri kaşınıyorsa gebelik kolestazıdır hemen hasteneye gel demişti. Zehirleyebilir canım el ayak içlerin kaşınıyorsa hemen kadın doğum acile ya da doktoruna git
Hatice_00 taze_annee_ benim bacak ve göbek kısmında sivilce gibi kabarmıştı sabaha kadar kasınırdı 36 da başlamıştı yaklaşık bir hafta sürmüştü
argus Bende çok kaşınıyorum kan değerlerim normal çıktı doktorum bepantol sürmemi vücudumu nemli tutmamı önerdi azaldı sanki biraz