31 mart 1 2 3 Nisan birliktelik oldu. Regl takibi için uygulama kullanıyorum 2 sinde yumurtlama günümdü 31 martta da gebelik ihtimalini çok yüksek gösteriyordu. Bugün reglim 1 gün gecikti şimdi miratech erken gebelik testi yaptım 2. Çizgi silik çıktı bu test güvenilir mi ? Yada illaki sabah ilk idrarla mı test yapmam lazım ? Kaset test alıp öyle mi test yapsam ?