masall1801 Kızlar bi bakar mısınız 30 haftalık hamileyim yürüyüş yapınca başkasının evine gidince hiç belim falan ağrımıyor ama kendi evimden içeri girince ağrım oluyor
dilekmom6 masall1801 acaba psikolojik mi ki? Evinden sıkıldığın bunaldığn oluyor mu? Ben bunalıyorum ve dışarıdan eve gelince başım ağrıyor hemen.
Hatice_00 masall1801 dışarda gezerken bişey yok da eve gelince kirpik uçlarım bile ağrıyor diye bir akım vardı bir ara Instagram’da o geldi aklıma psikolojik bacım seninki
dilekmom6 masall1801 o zaman sen de ben gibisin bacım. Tansiyonum her şeyim normal ama baş ağrısı oluyor evde. Dışarı çıkınca geçiyor. Eve karşı olumsuz koşullanma ile alakalı. Nasıl aşarız bilmiyorum çok sıkıcı evde olmak.