Firdevsackgz 23+4 deyiz bu hafta itibariyle fakat özellikle dünden beri aşırı nefes darlığı oluyor aynı durumu yaşayan var mı normal mi bu durum yoksa doktora gitmeli miyim?
kartanesii_ Firdevsackgz çok normal benimde o haftalar başlamıştı. Uzanma harici ayakta bile dursam sıkışıyorum nefesim daralıyor. Uzanırken de çoğu zaman oluyor hatta
yenidennnn Firdevsackgz benimde var 17. Hafta gibi başladı grip olmuştum sonra geçmedi doğuma kadar devam sanırım ilk gebelikte de vardı çünkü çok zor bir durum
mervekalkann Firdevsackgz Benim akşam yemeğinden sonra oluyor o porsiyonlarımı az tutuyorum bilerek 29+2 yiz.