Seherr Kızlar doktora gittim alttan kontrol ettiler kesede şekil düzensizliği varmış progestan ilaç verdiler 10 gün sonra gidicem böyle bir sorun yaşayan oldumu ilerleyen zamanda düzelirmi 😞
Lamelif Seherr benim de vardı başlarda progestan ve yatak istirahati ile düzeldi çok şükür senin de düzelir merak etme
persephone Seherr benim de öyleydi ayrıca kanamamda vardı proluton depot iğne kullandım şükür şuan bebeğim gayet sağlıklı 29.haftadayız ☺ İçinizi ferah tutup iyi düşünün 😌😌😌
snglcn Seherr benimde vardi bunlar kucuk sorunlar duzeliyo zaten progestan muhakkak kullanin ilerki donemlerde de faydasini goruceksiniz zaten .
shdemir Seherr Benimde aynıydı kanamamda olmustu hatta benimkide igne ve progestanla düzeldi. Suan 25.haftama giricem canim. Allahın izniyle düzelir insallah😊
Seherr persephone bende birtane oldum iğneden progestan kullanıyorum ama bu 10 gün nasıl geçicek bilmiyorum kahverengi lekelenme vardı ilaçtan sonra kesildi inşallah hiç bir sorun çıkmadan bebeklerimiZi kucağımıza alırız 😇
Seherr snglcn günde 2 kere kullanıyorum fitil olarak kahverengi lekelenmem gecti inşallah kesede düzelir içim rahat olmuyo kafama takıyorum
snglcn Seherr evet ayni ben gibi duzelecek Allahin izniyle stres yapma fitil olarak zaten daha etkili dedigim gibi zaten faydasini 4.5aydan sonra daha cok anliycaksin kullan yani zaten doktor soler dusuk olmayana bile hamile kalinmadan once bile kullniliyo