unix 2.çocuguma hamileyim ilki sezeryan oldu buda sezeryan olacak doktor 38.hafta oluncamı alıyor direk yoksa 39da vs doğum oluyormu sezeryanda
mervein14 unix hayırlı olsun benimde 2. Bebeğim. Doktorumuz 38. Haftada alacak çünkü sezaryen dikişlerim aşağıya doğru basmaya başlamış Şuan için takipteyim. Birde bebeğin gelişimine göre alıyorlar
uyuyanguzel3 Sezeryan genelde planlı oluyor bebeğinizin kilosuna bağlı 38. Yada 39. Hafta da olması 39. Haftada sezeryan olanda var 37 de de benim 38+6 oldu