[silindi] doğrudur bacım ama artık bel ağrısı fıtık yaşı da indi, benim doğumdan öncede fıtıklarım vardı şimdi bebenin peşine koşturmaktan ağrılar iyice azdı, sadece spinalle alakalı da değildir yani ama inşallah geçer tez zamanda platese yada spora ağırlık versen bel kaslarını güçlendirsen bişeyin kalmaz