Hanımlar ben adet olacağım tarihte akşam gebelik testi yaptım ama negatif çıktı .( kullandığım Erken gebelik testi değildi ) araştırdıgımda sabah idrarından test yapmanın fark edeceğini gördüm. Sizce hamile olsaydım bu yaptığım testte çıkar mıydı yoksa bi süre daha bekleyip tekrar test mi yapmam lazım