Bizimde 3.7 çıktı aile hekımıne söyledim dahılıyeye sıra alamıyorum dıye aile hekımlerı ıcın kontenjan oluyormuş o aldı hemen sıramı ıkı gün ıcınde hallettık şuan üç gün oldu dahılıyenın vardığı ılaca başlayalı 15 gün sonraya çağırdı onuda aile hekımıne aldırdım randevuyu