Bnde gıttım 32 haftalıktım nst sancı yok ama samcım vardı meğer agrıymıs sonra bnı amalıyata alıcaklardı rahim alıcaklarını ve masada kalırsın dedıler esımın imzası gerektı bızde normal imza attık çıktık lü kadın doğuma gıttım tehlıkrlı bırsey olmadıgısuan 34 haftalıgım çok şükür yanı gıtmeyın bnce çünkü ozensız dogım çok ıyı ve uzmanlarvar