gogirl Kızlar ben bugün doğum yaptım :) Planlı normal doğum diye gelip plansız bir sezaryen oldu :) oğlumu sağ salim kucağıma aldım darısı hayalini kuran herkesin başına🩵🙏🏻
Elisa0110 gogirl gözün aydın sağlıkla büyüsün inşallah bebiş sana da çok geçmiş olsun en kısa sürede iyileşsin dikişlerin inşallah 💕🌸
nrybysk gogirl tebrik ederim sağlıcakla büyüsün melek 🤍 süreciniz nasıl ilerledi eğer anlatmak isterseniz