Spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti hiç korktuğum gibi olmadı genel anesteziden daha konforluymuş birde sezeryan olduğum için sütüm damla damla geliyor hastanede hoşaf ve çorbayla besliyorlar beni böyle beslenirsem zaten süt gelir mi anlamadım ki neyse velhasıl kelam sütüm bol bol olur da kızım emer tek böbrekli doğdu mama vermeye kıyamıyorum ama gelmezse de mecbur sarılık riskinden dolayı vermek zorunda kalacağım öyle bir yatmadan anlatmak istedim☺️☺️