ysmnsen
Uyku düzeni için henüz çok erken. 3 aydan sonra uyku düzeni olusturmaya başlayabilirsiniz. Çok ağlıyorsa gazı vardır. Sürekli emmek ister. Çok sık emzirdikce de midede ki süt hazmedilmeden yeni sıcak süt gelir. Sancı artar kısır döngü olur. Oğlumdayken 4. Ayda uyku eğitimi almıştım. Öncesinde doktorum Probiyotik ile gaz şurubu vermişti. Biogai yada sap simblex Probiyotik. Agulin ve nurse harveys gaz şurubu kullanmıştık. O rahatlatmıştı. Bol masaj. Arada cay kaşığı ile kimyon suyu vermiştik. 3 aydan sonra rahatlayacaksınız. Az sabır güzel anne 💕