Eşimle 3 aydır çocuk için çalışıyoruz fakat olmuyor çevremdekiler normal diyor 1 yıla kadar olmamasından sorun yok diyorlar ama 16 yaşından 18 yaşına kadar adet sancılarımdan dolayı doğum kontrol hapı kullandım acaba onların mı etkisi var? Sizce bunun süreci nedir ne kadar daha sonra doktora gitmem gerek?