8 haftalık durumum aynı ne yiyorsam bulantı iştahsızlık ve öğüre öğüre kusma yasıyorum doktor prilam verdi ilaç baslarda iyi gibiydi ama bir kaç kez kullanımdan sonra sanırım bağışıklık kazandım ya da yaramamaya başladı 🥹 umarım en kısa zamanda bulantılar geçer