fatgume merhaba bende ilk bebeğimden sonra gizli şeker olarak kaldı. Bu sefer çokta dikkat edemiyorum ya😔 sizin özellikle dikkat ettiğiniz şeyler var mı ? Dahiliye bana şuan hap bile kullandırmıyor yeni gebelik diye. Siz başından beri mi insülini yapıyorsunuz?