Anm ya zaten kayma ihtimalide var ben bir yıl kullandığımda bi sorun yaşamamıştm ama bir yıl sonrasında akıntı yaptı kokuyodu akıntm ilaç kullanmama rağmen geçmeyince bende 3 aylık iğnelere döndüm ama bu seferde rahim duvarım inceldi adet olmadığım için onuda uzun süreli kullanamıyosun yani menepoza girmiş gibi oluyosun vajinada kuruluk yapıyo ve ilişkidede çok acıyo insanın canı ekstra bi ürün kullanmak zorunda kalıyorsun ay tüplerimi bağlamıyo doktor yaşım genç diye bağlattırmayı çok istedim ama 😥