BenMathilda benimde 33+3 de bel ağrılarıyla sancım gelmişti. Yatırdılar hastaneye. İki gün boyunca 12 saat arayla ciğer geliştirici vurdular. 3,4 serum verdiler iğneler fitiller derken sonunda evdeyim. Dediğin gibi yatmaktan başka çare yok. 28. Haftamdayken 6 mm açıklık olmuştu bu güne gelebildik. Sabırla bi kaç hafta daha atlatabilsek. Bana doktorum bu tedaviler şu kadar seni götürür demedi. Belirsizlik çok kötü