cansuakblt Bende geniz eti vardı ve hep hasta cilimsiz bir cocuktum 🤦♀️ ateşlenir, salyam akar, burnum kulaklarim yemek asla yemezdim hastalık hastasiydim 7 yaşında geniz eti ve bademcik ameliyatı oldum şükür duzeldim 🤲 şimdi benim kizimda da geniz eti var belirli aylarda hasta oluyor oksuruk ve geçmeyen horlama + istahsizlik, salya akintisi ve yorulma.. Şuan biz 2. Aydayiz ilaç tedavisi görüyoruz bidahaki ayın 14 de ilaç kullanımıni birakicaz 1 hafta ara vericez o 1 hafta da ilacsiz devam ederse bu belirtiler tekrar ilaca devam.. En sonda işte kulak burun boğaz ve yüksek ihtimalle ameliyat.. Ama ameliyat içinde çok küçük 3 yaş 5 aylik bakalım hayırlısı hakkımızda.. Umarım en yakın zamanda atlatirlar bütün hastalıkları 🤲 çok geçmiş olsun 🥰