senaorhan Merhaba, sezeryan doğum düşünüyorum ama sonda taktırmak istemiyorum. Böyle birşey mümkünmü yada sezeryanda sonda takılıyormu? Yaptıranlar daha sonrasında neler yaşadı?
Yazmelegi_ senaorhan sonda takiliyor. Spinal olursa uyustuktan sonra genel anestezi olursa odada takılıyor. Hiç bir sorun yaşamadım en kolayı oydu
aslans senaorhan sonda taktırmazsanız o uyuşukluk ile çişinizi hissetmezsiniz😀 ne var ne yok yatağa🤭 zor bir şey değil zaten. Uyuşukluk en az üç saat geçmiyor. Ameliyathane soğukluğu, verilen serumlar hep idrar getiren cinsten
ebruk0308 senaorhan sonda mecbur takılıyor takılmaması gibi bir ihtimal yok uyuştuktan sonra takılmasını isteyin ben hep öyle yaptım doğumdan sonra da ayağa kalkmadan önce çıkarılıyor hiç bir acısı yok bir sıkıntısıda yok
dssf senaorhan maalesef ki sondanın takıp takılamayacağını size bir seçenek olarak sunmuyorlar ben istemedim mecbursun dediler birde bana uyuşturmadan taktılar ben uyuşturmalarını istedim onu da kabul etmediler hissetmen lazım dediler resmen travma bıraktılar bende yaklaşık iki hafta o travmadan kaynaklı idrara çıkmakta çok zorlandım mutlaka uyuşturup takılmasını iste zaten özelde doğuracaksan bunu yaparlar ama ben araştırmada doğurdum o yüzden ameliyathaneye indirmeden oda da taktılar bundan sonraki doğumumda sırf bu sonda yüzünden en baştan konuşup anlaşıcam sezaryen acısını falan geçtim tek konuşacağım şey sonda yani hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🌸
ARYa143 Ben spinal anestezi aldım, uyuştuktan sonra yaptıkları için hiç acı felan hissetmedim (çok korkardım) Çıkarırken de uyuşukluk gitmeden çıkardılar onu da hiç hissetmedim 😊 İçiniz rahat olsun yani 👌🤗
Hatice_00 dssf alakası yok ben anestezi sonrası takıldım hissetmek gerek falan denilmedi seninle kafa bulmuşlar
Hatice_00 senaorhan mümkün değil maalesef anestezi sonrası takılmasını istiyebilirsin takılma sırasında çok az acı oluyor ama takılınca fark etmiyorsun orda sonda olduğunu acı yok çıkarırken de acı yok
Prensesmom_ senaorhan biri spinal diğeri genel iki doğum yaptım bende vajinusmus vardı ben kesinlikle istemiyorum dedim hatta bana bebeğin riskde şuan dediler beni uyutup öyle takın dedim ,genel anestezi de diretmelerindeki sebeb bebeğe aneztesi daha az geçiyormuş uyusmadan takıldığında
Prensesmom_ Hatice_00 o zaman öyle söylediler tecrübesizdik bilmiyorduk 😂 sonradan ameliyat da kolaylık olsun diye takıldığını öğrendik , altına kaçırma durumu vs olmasın diye takiliyormus aslında bir nevi kolaylık ve hijyen
Hatice_00 Prensesmom_ evet başka neden takacaklar ki bunu bilmek için tecrübeye gerek yok mantık yeterli ilk cocukta da biliyordum ben bu bilgiyi 🤣 sonda bebekle değil seninle alakalı bi olay