Umudunu yitirmek üzere olan arkadaşlar merhaba iyi akşamlar ben kendimi bildim bileli pcosla mücadele ediyorum.hic kendiligimden adet olmazdın kendigilimden olsa gününde olmazdı bu durumu kontrol altına almak Ankara hacettepede bana doğum kontrol hapı verdiler,pcos dediysem testesteronum da yüksek ama amh 15 e kadar çıkmıştı 3ay kullandım evet çok zararı var evet bütün hormonları daha çok bozuyor ama o kadar aralıklı ve o kadar sancılı adeti görmezden gelemiyorsunuz 3ay kullandım gebelik düşündüğüm için 4.ay bıraktım ve hiçbir tedavi almadan olmaz dediğimiz şey oldu hamileydim
Doğum yaptım 2,5 yaşında kızım var 1.5senedir tekrar istiyorum yine olmuyordu amh bu sefer 17 ye çıkmış testesteron felan yine çok yüksek bide göğsümde takibi devam eden iyi huylu kitlem var öyle uzun vadeli hormon ilacı almamı da önermiyorlar velhasıl kelam letu diye bı ilaç var duymuşsunuzdur doktorum bı deneyelim dedi Şubat ayında denedim adetin 3.gunu günde 2ser tane 5 gün kullandım aynı zamanda ovulasyon testiyle takip ettim evde aşağı yukarı bı tarih buldum Mart ta da deneyip olmazsa şöyle bı 6ay kadar ara vermeyi ilaçların etkisinden kurtulup doğal birşeyler deneyim felan diyordum ki Mart ayında olmuş ve düzenli bı adet görmediğim için kaç haftalık olduğunu bilmiyorum adet olmam gereken gün testler negatifti ama nerdeyse 1hafta felan geçtikten sonra kan verdim beta 1136 çıktı pazartesi kontrolüm var velhasıl kelam ilaçlar felan bı yana hani kafandan at düşünme diyorlar atamazsınız oda bı yana bence hani ya olmazsa şöyle bı yol çizer böyle denerim şöyle yaparım gibi bı plan kendinizi akışa bırakmayı kolaylaştırıyor sanırım bu benim tecrübem yani en uç değerler bile gebeliğe çoğu zaman engel olmuyor akışa bırakmak ve alternatifler üretmek pcosun en güzel ilacı 🤎