21.haftanın içindeyim. Geceleri uykuya daldıktan sonra istemsizce karnımın üstüne yatıyorum ve karnımdaki baskıyla uyanıyorum zaten yüksek kilodayım, stres oluyorum bu durumda sıkıntı olur mu? Ne gibi bi önlem alabilirim?
Hamile yastığım var ama onla heç yatamıyom :(