Kızlar selam, 6 nisan da 14.3 ile gebelik oldugumu öğrendim. Pcos oldugu ıcın son uc aydır 31 günde bir regl oluyordum. Ya beklenen regl gunu ya bir gün önce öğrenmiş oldum. Daha sonra 8 nisan 37.2 10 nisan da 72.5 idi sonra 5 gün kadar beta vermedim normal de daha uzun bekleyecektim ama kahverengi cok az lekelenmem oldugu ıcın onem amaçlı gıttım (iki kimyasal oykum var 10 ay arayla) 15 nisan verdiğim deger 238 cıktı doktorum kotu degil ama sınırda bir artıs oldugunu cuma tekrar kan vermemi soyledı. Fakat carsamba kan verdikten sonra perşembe sabah cok az peçeteye gelen pembe leke sonrasında az miktarda tekrar kahve ve öğlene dogru kırmızı mat pıhtısız kan gelince telaslanıp tekrar beta verdim 232 geldi. Ve hastaneden cıktıktan sonra ne lekem ne kanamam oldu minimal duzey de ara ara sancım oldu kısa surdu ve gecti. Bu tarz bi durum yasayan var mı aranızda surec nasıl oluyor? Yani ben acıkcası biraz dıs gebelıkten korktum deger cok fazla dusmeyıp kanama da kesilince 🥹🥺