Cnntugur CANım ben İstanbuldayım ve şuanda mezun avukat değilim hukuk öğrencisiyim dondurdum. Styajer avukatım. Dava açma yetkim yok dilekçe yazıyorum avukat arkadaşın imzasıyla mahkemeye veriyorum. Duruşmalarada yetki belgesiyle giriyordum. Ancak sağlık sorunlarımdan dolayı ara verdim bir senedir yapmıyorum. Sana nasıl bir yol izlemen gerektiği konusunda yardımcı olabilirim. Öncelikle bazı memur alımlarında referans şart diye biliyorum. Mülakattan en geç 2 gün önce vesikalık resmin boydan resminle referansını bildirmen gerekiyor. Dediğim gibi olayın detayı vs. Bilmiyorum ama bilgi ve tecrübeleeime dayanarak sana şunu söyliyeyim böyle bir davayı kazanman çok zor avukatsız. Senin yazdığın dilekçeyi hakim ara kararla red edecek. Gerekçeli kararı yazıcak ve itiraz yolunu açık bırakırsa sana tebliğ olduktan en geç 14 gün sonra istinafa veya yargıtaya yine bir dilekçe ile başvuracaksın. Yargıtayda ölümmm seneler sürebiliyor.