“İyi akşamlar güzel anneler ve anne adayları 🌸
Bugün nasılsınız, gününüz nasıl geçti? 🤍
Bebişler uyudu mu, yoksa hala mesai devam mı? 😅
Benim bugünüm şöyle geçti: annem vardı onla vakit geçirdik biraz,oğlumla eşimi de akşam üzeri kaynanama gönderip arkadaşıma kahveye kaçtım uzun zamandır kafa dinlemeye ihtiyacım vardı çok iyi oldu😎
Hadi biraz sohbet edelim 🫶
Bugünün konusu: Kendinize en son ne zaman vakit ayırdınız?
