elifyerebasmaz Her doğum farklı ilerliyor. Ben planlı suni doğum yaptım.
Haftası dolmuştu birde 15 gün geç döllenme olmuştu o yüzden doktorum 40+0 da dogumumu başlattı.
Çok şükür kızım zorlamadan geldi. 8.30 başladı damardan suni sancı 13.06 da kucağımdaydi.
Ben daha fazla beklemek istemedim bu durumlardan dolayı birde son zamanların ağırlaşmasi ile bu karara varmıştık.