merhaba adetime 3 gün var yani bat 19 nisan
bu aralar halsiz hissediyorum ama ara ara geliyor böyle üşüme tarzında halsizlik gelip geçiyor birde ishal yaşıyorum son 1 gündür ara ara da ateşim yükseliyor bir garip hissediyorum 2 gündür de kasık ağrım var sizce adet öncesi belirtiler mi gebelik belirtileri mi ? böyle yaşayıp gebe olduğunu öğrenen var mı ?