kızlar bebeğim genellikle akşam 20.30-21.30 aralığında uyuyor. bu uykudan 3 ya da 4 saat sonra emmek için uyanıyor. emerken uyuyor oluyor. bu 3-4 saatlik uykudan sonra saat başı ağlayarak kalkıyor ve asla susmuyor kucağa da alsam pış pış yapıp sallasam da sakinleşmiyor emmek istiyor. emmeden sakinleşeniyor ama böyle de gece saat başı emzirmem gerekiyor. hem benim için zor oluyor saat başı kalkmak tam dalıyorum uykuya bebeğim ağlıyor hem de bebeğim için zor oluyor sürekli emdiği için gazı oluyor bide onun sancısını çekiyor. şu an bide alt 2 dişini çıkarıyor bir tanesi çıktı diğeride patladı simdi. saat başı uyanmasını nasıl çözücem, sallayarak da susmuyor kucakta da susmuyor sadece meme. diş yüzünden geçici bi durum mudur acaba? dişten öncede 2 saatte bir kalkıyodu gerçi şu 4 saatlikten uykudan sonra. bu durum geçici midir? bana bir akıl verir misiniz?