kumsalyildirim Kızlar adete 7 gün kala erken gebelik testinde varsa çıkar mı yaa ? Son 6 7 gün kaldı mı test yapasım geliyor :) sözde bu ay yapmam adeti beklerim diyordum
esavas27 kumsalyildirim benimde bat 28 nisan ben 8 Nisan çatlatma iğnesi oldum bende dayanamam test yaparım ama bu ay bilerek test almadım adetim geçtikten sonra bence yapmak en mantıklısı
esavas27 kumsalyildirim evet ilk doktora gittiğimde yumurtlama olmuyor dedi bi kaç ilaç yazdı kullandım bitti tekrar gittim yumurta takibi yapalım mi diye sordu olur dedim Klomen yazdı kullandım sonra yine gittim yumurtalarım gelişmişti sonra iğne oldum
esavas27 kumsalyildirim elimde test olsaydı bende dayanamazdım yaparım bilerek almadım çok dışarı çıkan biri de değilim hatta tek başıma hiç çıkmam o yüzden gidip alamıyorum da eşim adetin geçerse ben alırım dedi