Sevimlimom Kızlar bugün hastaneye gittim nst ye girdim sancım çıkmadı doktorum da 4 mayısa gün verdi ama benim belim ağrıyor karnım kasılıyor ayakta durduğumda daha çok ağrıyor kasilmada aynı şekil bebekte kanala girmiş dedi doğum belirtisi olabilir mi yoksa
Bsraa_emir Sevimlimom randevulu mu gittiniz ben bayadır takip ediyorum randevu bulamıyorum.Bide sezaryen gününü neye göre veriyor kaç haftalıkken alacak sizinkini
Sevimlimom Bsraa_emir evet randevu alıp gidiyorum 38+3 te insallah öyle geliyor siz kaç haftalıksınız
Sevimlimom tugcelice07 düzenli değil aslında ama baskı yaptı mı tam yapiyo rahime alttan çıkacak gibi belim leğen kemiği adet sancısı gibi geliyo bir kaç dk agriyo
brnklyl Sevimlimom bahsettiklerinizin birebir aynısı ne eksik ne fazla bende yaşıyorum her hafta çağırıyorlar beni kontrole fark bu sizinle aramda her nstye girişimde diyorumki tamam sancın var diyecek ama tık yok bazen çıkıyor bebek galiba dediğim türden sancım oluyor ama çıkmıyor nstde 36+2 olduk ne gelen ne giden tık yok
Bsraa_emir Sevimlimom ordan bakıyorum 😊çevrenizde orada sezaryen olan var mı ?memnun mu ? biraz endişeliyim bende.
Sevimlimom Bsraa_emir yok sezeryan olan yok ta normal dogum oldu ama doktorun ilgilenmesi falan beğendim yani bide doktor estetik dikiş dedi dikiş aldırmana gerek yok dedi