Merhaba, ben de 12 haftalık olmak üzereyim başından beri çok bulantım olmadı ama halsizliğim vardı, göğüs hassasiyetim vardı ama son 1 haftadır gerçekten hepsi gitti.🥺🥺 O kadar korkuyorum ki ilk gebeliğim. Karnım da tuhaf sanki büyümedi sadece göbeğim var gibi zaten biraz kilolu hamile kaldım. ☹️☹️