anneyim01 damlaa51 var galiba cnm tekrarla sonra kan ver Haber et merak ettim senide ☺️ inş hamilesin dr
baharekn Erken gebelik testi yapmışsıniz 2 gün önceden çıkması cok normal ama var yani belli silik yeni zaten oda belli hayırlı olsun
damlaa51 Bir1kelebek tabiki yarın ki testimi de atarım , tekrar böyle olursa kan veririm burda paylaşırım canım :) dua et ne olur
rosalii damlaa51 benim bundan daha silikti reglden bir gün önce yaptığım erken gebelik 80 civarıydı beta