duygukrmn Kızlar merhaba 30+4 haftadayım ferritinim çok düşmüş 2.7 iki dr a sordum demir ilacını günde ikiye çıkar dedi ama etkili olur mu bilmiyorum bayağa düşük çünkü
mrvnr35 duygukrmn haftamız günümüz aynı benim de 30+4 benimde ferritin çok düşük çıktı bi de b12 im düşük çıktı cumartesi kontrol var bakalım ne Dicek doktor bana da merak ediyorum 🤷🏼♀️
sakaryamm54 duygukrmn Bende 31+3 haftalığım benimde 5 çıktı düzenli ilaç içmeme rağmen baya düşmüş doktor ilacı değiştirdi
duygukrmn tugcelice07 çok geçmiş olsun neredeyse aynı değerlerimiz ama bana hala ağızdan al diyor 2 doktor da
emineuc 36 haftadayım, başından beri 1.7de ferritinim demir ilacı içtikçe dolacak diyor bütün gittiğim doktorlar.
duygukrmn Bana dahiliye ye gitsen serum takar ama ben takmam dedi dr , demir ilacını günde 2 ye çıkarmak ne kadar etkili olur bilmiyorum depolar bayağa boşalmış çünkü
tugcelice07 Gizemyakar yok olmadı 20.haftada taktırdım şuan 35 olduk çok şükür hala demire ihtiyacım yok