Hamilelik öncesi de gastrit ve reflü vardı. Hergün lansor kullanıyordum. Hamileliğin 4 ayı çok rahat geçti. Bugün 18 haftalık olduk. 4 kere Gasvin şurup içmeme rağmen suan yatakta kıvranıyorum mide yanmasından. Şurup bile fayda etmiyor böyle devam ederse eziyet bana her gün