ozlm4835 Selam herkese 🤗 ilk bebeğimde (6 sene önce) budizz kullanmıştım ama bozuldu şimdi yeni ama muadili güzel bir şey almak istiyorum var mı deneyimleyen önerisi olan
KUZUCUK01 ozlm4835 valla biz de budizz kullanıyoruz baya bi hırpalandı cihaz yere atıla atıla ara ara ses çıkarmıyor bazen sadece şarjda kullanılıyor şarjdan çekince susuyor ama çok alıştık biz de onda uyuyoruz:))
ozlm4835 KUZUCUK01 evet şuan budizz 2750 budizz pro 3750tl fiyatı hiç bulamazsam mecbur alacağım ama o kadar vermekte istemiyorum açıkçası varsa muadilini alayım diye düşündüm 😣