BayMel gelişim geriliği şeklinde söyledi mi yoksa iki hafta geriden mi geliyor dedi sadece? Çünkü bazen bebek genetik olarak veya farklı sebeplerdem minyon oluyor ama suyu, organları her şey normal oluyor. Plasenta da benim de detaylı da aşağıda gözüküyordu ama rahim büyüdükçe yukarı çıkmıştı. Aşağıda olunca sezaryen yapma ihtimali doğuyor. Proteine daha fazla ağırlık verin inşallah sağlıkla kavuşursunuz🙏🏻