Kızlar tansiyon çıktı 30 haftadan sonra şuan 37+1 ilaç kullanıyorum düştü ilaçla ama günde 4 defa içiyorum 2/1 şeklinde doktorum beklemek istemiyor 38 doldur sezeryanla alalım dedi sayılı günler kaldı heyecanlıyım korku var sezeryan zor mu süreç nasıl normal doğunda illa Strest yapıcam panik tansiyon çıkar diye sezeryana karar verdim ilk doğum bide sağlık olsun da her hafta kan idrar veriyorum tansiyondan dolayı protein kaçağı var mı diye bakıyor doktor Allah yardımcımız olsun