selmomm Merhabalar pazartesi kan verdim 41 çıktı 2 gün sonra tekrar kan verdim 127 çıktı. Acaba tekrar kan versem mi yoksa doktora mı direk gitsem. Takvime göre 4+4. Ne zaman doktora gitmeliyim ?
CokCahilsinKeskeOlsen selmomm Sağlıkla gelsin, bekleyebilirseniz en az 7 gün bekleyin. 6. Haftaya yaklaşın yada geçin. Hem kese oluşur bebişi de görmüş olursunuz belki