Merhabalar hanımlar 26 haftalık hamileyim sabah doktorum kontrolde rahim ağzının kısaldıgını söyledi progestan başladı stres kaynaklımı yada psikolojik mi bilmiyorum şuanda hafif adet olacakmışım gibi bir ağrım var acile gitmeli miyim gitsem herhangi birşey yaparlar mı acaba