yarenakkus ben mehmet hoca ile tüp bebek tedavisi gördüm. Tüp bebek için gerçekten çok başarılı. Çok rahat birisi. Sorun olmadığı sürece çok detaylı bilgi verip konuşmaz ama işini iyi yapar, çok yoğun. Bir süre sonra kendisinin yönlendirmesi ile Sefa hocaya geçtim. Sefa hoca ile devam ediyorum, çok kibar birisi, telefon ile ulaşmakta çok rahat. Ultrason muayenesini falan çok detaylı yapıyor ilgili biri ben memnunum