elakemal Kızlar adetim 12 nisanda bitti hayatımda ilk kez ovulasyon testi yapıyorum burdan okuduklarım kadarıyla yumurta adetin ortalama 14-15. günlerinde çatlıyor benim çok erken sizce normal mi
tahamommy elakemal sürekli yapmaya devam et, bazıları adet biter bitmez yumurtlama görüyor herkesin adet düzeni farklı çünkü, birde bir dolu bir boş şeklinde ilerlersen ilişki konusunda her halükarda yakalarsın çatlamayı
znnnr elakemal döngü kısa ise normal her kadın aynı gün yumurtlamaz her kadın her ay aynı tarihte yumurtlamayabilir her ay yumurtlamayabiliriz çok değişkenli bir durum bende geç yumurtluyorum mesela
kumsalyildirim elakemal bana silik gelmedi. Baya koyu bence. Riske atma bugünü değerlendir derim. Yarın tekrar yap daha koyulaşırsa yarın da değerlendir silikleşirse çatlamış olabilir
CokCahilsinKeskeOlsen elakemal Lh hormonu vücutta hep var o yüzden silik bu tarzda çıkması normal. İyi çizginin de aynı koyulukta olması lazım yumurtlama olması için. Takip etmeye devam edin.
elakemal tahamommy ilk gün değerlendirdik dün değerlendiremedik bugün akşam altıda tekrar yaparım inşallah test