Merhabalar, daha önce 3 kez kürtaj oldum bir kez dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı ben şuan yine hamileyim 5+6 şuan sağlıklı ilerliyor süreç keseyi yolk kesesini gördük 15 gün sonra kalp atışı için gidecem, ama ben her türlü gebeliği geçirip hiç sağlıklı gebelik geçirmediğim için hangi durumlar normal bilmiyorum. En basiti göğüslerim acımıyor bu gebeliğim de ve kasık bel ağrısı yaşıyorum bunun gibi şeyler normal mi 🤣 Kan sulandırıcı iğne ve progestan kullanıyorum