Aaayseeert bu kadar düştü diye devamli dusecek diye bir sey olmayabilir. Benim 18.haftada 3032 civarj 19. Haftada 28 mm olculmustu. Tedirgin olduk. Ama 28 olculdukten 4 gun sonra 35 ölçüldu. Serviks esnek dinamik bir yapi. Bebegin pozisyonuna, senin kasilmalarina, idrar torbasinin dolu bosluguna, o gun yorgun oluşuna bir cokkk seye bagli olabilir. Evet kötü deneyimler var ama bu her zaman kötü olacagi anlamina gelmiyor. Tam rahatladik artik olcumler 35 36 geliyor dedik 22.haftada detaylida tekrar 28 ölçüldu. Gene korktuk. Tam 2 gun sonra baska bir perinatologa gittim 38 olctu. Meger detayli esnasinda sanırım kasılma olmuş. Sonra cok şükür 35 uzeri geldi hep su an 31 haftaligim. Hala endiseliyim ama clk şükür bu gune kadar geldik. Gunde 2 progestan kullandim ama su siralar agrim olmadikca gun icinde kullanmiyorum. Ilk haftalarda progestan igne de kullandim. Yatalak gibi yatmadim ama dinlenmeli gecti günlerim. Yormuyorum kendimi agir kaldirip cokca eğilmiyorum. Iliski yasak bu surede. Magnezyuma ve su ya dikkat ediyorum. Insallah sende kolaylikla gecirirsin. Ilac falan verdi mi doktorun?