Bende devlete gittim bana kanama var dedi sonra yatacaksin 2 hafta dedi için rahat etmedi özele gottim hayır kanaman yok dedi o kanama olarak gördükleri şey sıvı dedi bebeğin sıvısı devletin cihazları biraz eski dedi o yüzden yanlış bilgilendiriyorlar dedi geçmiş olsun