Çok sık rastlanan bi şey değilmiş. Ama doğunca hemen fark ettim. Bi kulağı içerde bükülmüş gibiydi. Başta kepçe kulaktır dedim. Ama sabah çocuk doktoru gelip görünce kulağında anomali olduğunu söyledi. Böbreğine bakalım dedi. Böbreği temiz çıktı. İşitme testine girdik geçemedi. Ama yeni doğan geçemeyebilir dediler. Ama anomali olduğu için ekstra tedirgin oldular. Önce şekline takıldım onun için ameliyatsız yöntemler buldum. Onlar da bana çok uzak. Her hafta kontrol isteyen 6-7 haftalık bi süreç. Sonra işitmesine takıldım, kızım ya duymuyorsa. Başına gelen var mı. Bana ve kızıma dua edin lütfen