Cimcime30 aşkım vallahi benim senelerdir var duruyor yani aynı yerinde büyümüyorda küçülmüyorda 3.5cm doktorum yaptı tuttu vallahi en başından beri hangi doktora gitsem zaten basit kist gebeliğe engel bir durum değil dediler yakınına bile tutunsa birşey olmaz dedi doktor benim kist üstte bebek biraz aşağısında bilemiyorum neden yapmadılar hayıt tohumunu falan bende çok tükettim hatta sirkesini aldım kullandım ama geçmedi bilmiyorum yani birdaha sor doktoruna istersen