aysegulk07 shd2025 eğer doğum yapalı 24 hafta olmadıysa bebeğiniz 6 aylık olmadıysa yararlanabiliyorsunuz
aysegulk07 shd2025 düzenleme buna göre yapılıyor kuruma bildireceksiniz yasalaşınca size o 8 hafta verilecek çok araştırdım bunu
aysegulk07 aysegulk07 @shd2025 ss alıp yakınlaştırın okunmuyorsa valla uygulama böyle yüklemiş foto büyüktü normalde e
yildiz_tozu34 Öff valla sıkıldım artık herkes farklı bişey söylüyo alt tarafı oy verip kabul edicekler amma uzadı bu 🫠